Employer branding czyli zarządzanie marką pracod.
- Autor: Katarzyna Wojtaszczyk
- Dziedzina: Zarządzanie
- Liczba stron: 252
- Oprawa: Broszurowa
- Rok wydania: 2012
- Zobacz pełną specyfikację
Tematyka rozprawy ma charakter innowacyjny, o istotnych walorach utylitarnych. (...) Praca wypełnia lukę wiedzy w obszarze budowania marki pracodawcy w polskiej literaturze z dziedziny zarządzania. Istotnym walorem monografii jest interdyscyplinarne podejście do analizowanego zagadnienia, przejawiające się w twórczym połączeniu dorobku marketingu oraz zarządzania zasobami ludzkimi.
Z recenzji prof. dr hab. Marty Juchnowicz
Strony: 252, Format: 16,5x24 cm
Rok wydania: 2012, oprawa: broszurowa
- Autor Katarzyna Wojtaszczyk
- Dziedzina Zarządzanie
- Liczba stron 252
- Oprawa Broszurowa
- Rok wydania 2012
Market
Morele MAX to gwarancja darmowej dostawy od , możliwości zwrotu zakupów nawet do 30 dni oraz bezpłatnego zwrotu do Paczkomatów 24/7 i Punktów DPD Pickup.
Aktywuj pakiet już dzisiaj i zacznij oszczędzać!
Sprawdź, co zyskasz dla tego zakupu