Gwoździem w mózg (221258)
- Autor: Leszek Stafiej
- Liczba stron: 162
- Oprawa: Broszurowa
- Rok wydania: 2016
- Zobacz pełną specyfikację
Gwoździem w mózg to zbiór felietonów marketingowych Leszka Stafieja, obejmujący blisko dwie dekady uważnych obserwacji Autora dotyczących zmian zachodzących w komunikacji społecznej i marketingowej pod wpływem transformacji ustrojowej, gospodarczej i kulturowej. Za mocnym tytułem kryją się sytuacje i historie wzięte z życia oraz często zaskakująco wnikliwe, celne, czasem kontrowersyjne refleksje i komentarze odnoszące się do rynku, przedsiębiorczości, sprzedaży oraz reklamy na tle zmieniającej się wrażliwości społecznej, zachowań i preferencji konsumenckich, a przede wszystkim wzajemnych relacji międzyludzkich.
INSIGHT INSIDE
Felietony Gwoździem w mózg przestawiają rzeczywistość, którą potrafimy lekceważyć i czasem nam trudno ją zrozumieć, a jeszcze rzadziej zaakceptować oraz wyciągnąć odpowiednie korzyści. Autor ukazuje prawdziwy, niekiedy krytyczny obraz przemian i nowych postaw społecznych, wysnuwając z nich wnioski istotne nie tylko dla sztuki marketingu.
Gwoździem w mózg to lektura przede wszystkim dla marketera, którego nie zadowala powierzchowna postawa konsumencka. To książka dla tych, którzy poszukują głębszego wglądu, prawdziwego insightu, by lepiej rozumieć rynek i docierać do niego ze słusznym i nieodpartym przekazem marketingowym, zaspokajając potrzeby uświadomione i nieuświadomione oraz kreując te, których jeszcze nie ma.
- Autor Leszek Stafiej
- Liczba stron 162
- Oprawa Broszurowa
- Rok wydania 2016
Market
Morele MAX to gwarancja darmowej dostawy od , możliwości zwrotu zakupów nawet do 30 dni oraz bezpłatnego zwrotu do Paczkomatów 24/7 i Punktów DPD Pickup.
Aktywuj pakiet już dzisiaj i zacznij oszczędzać!
Sprawdź, co zyskasz dla tego zakupu