Opis
Specyfikacja
Opinie
Pytania i odpowiedzi

Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować

Artur Jabłoński
ID produktu: 1675726
Zobacz produkty podobne

Opis produktu

One Press/Helion

Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować


Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Specyfikacja

Oprawa
Broszurowa
Liczba stron
167
Rok wydania
2017
Wysokość [cm]
20.8
Szerokość [cm]
14
Autor
Artur Jabłoński

Opinie (0)

Produkt nie ma jeszcze opinii.

Pytania i odpowiedzi (0)

Zastanawiasz się, czy produkt spełni Twoje oczekiwania?

Opis

Specyfikacja techniczna

Opinie (0)

Pytania i odpowiedzi (0)

Inspiracje (0)

Outlet (0)

Market

Zobacz również: Morex Mały obserwator przyrody - Barwy Natury, WMG Jak kapitalizm to kapitalizm, WMG Ghost Loop, WMG Chris Thile & Brad Mehldau, WMG Classical Weissenberg/Skrowaczewski/Orch.Conservat Red Line - Piano Concertos 1 & 2, Egmont Czytam sobie - Elementarz współczesny - 164175, Zakamarki Miska Maksa - 150284, Edycja Świętego Pawła Kolorowanka z naklejkami. Zdrowaś Maryjo - 207148, Impuls Przywrócić pamięć. Książka o wielkim wodzu - 201220, Literatura Pięciopsiaczki - 187653, Avalon Wincenty Danek . Biografia nauczyciela , Galaktyka Maluszek patrzy. Groszki (107844), Argo Papier ozdobny (wizytówkowy) małe róże biel 220g A4 20 ark, Universitas Czesław Miłosz i historyczność kultury (224556), Insignis Media Świat według Clarksona 6. Tak jak mówiłem..., KOS 30 minut dla osiągania sukcesu metodą coachingu, Ameet Mandale. Star Wars, The Facto Parlament Antyeuropejski