Marketing strategiczny w sektorze kultury.. (200438)

ID produktu: 1431129
Zobacz produkty podobne
Zapytaj społeczności 0 pytań
  • Autor: Łukasz Wróblewski
  • Dziedzina: Marketing
  • Liczba stron: 250
  • Oprawa: Broszurowa
  • Rok wydania: 2016
Opis
Specyfikacja
Opinie
Pytania i odpowiedzi
Gwarancje

Sukces organizacji kulturalno-oświatowych zależy od wielu czynników. Nie ulega wątpliwości, że marketing mieści się wśród nich. Aby jednak opracowywać i właściwie stosować strategie marketingowe, trzeba je dobrze poznać. Temu zadaniu może z całą pewnością służyć lektura książki „Marketing strategiczny w sektorze kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński". Jan Ryłko Prezes Zarządu Polskiego Związku Kulturalno-Oświatowego w Republice Czeskiej Silną stroną pracy jest udane, naturalne połączenie istniejącej teorii marketingu z wynikami i wnioskami z badań empirycznych przeprowadzonych przez autora. Na podkreślenie zasługuje różnorodność form badania własnego, obejmującego ustalenia ilościowe i jakościowe, w tym także posłużenie się techniką analizy przypadków. Ogromne znaczenie dla oceny wartości pracy ma jej przydatność dla zarządzania procesami kultury w regionie Euroregionu Śląsk Cieszyński w przyszłości, tak w ujęciu makro (dla władz euroregionu), jak i mikro (dla osób kierujących poszczególnymi instytucjami kultury). prof. nadzw. dr hab. Adam Grzegorczyk Przedstawiony materiał jest bardzo interesujący, wartościowy, zawierający bardzo wiele odniesień praktycznych. [...] Wysoko należy ocenić poziom naukowy całej pracy. [...] Wysoko oceniam stronę metodyczną badań pierwotnych prowadzonych zarówno po stronie podażowej (podmioty sektora kultury), jak i popytowej rynku (odbiorcy oferty kulturalnej). Poszczególne rozdziały książki zostały napisane bardzo przystępnym językiem, w sposób interesujący i zachęcający do czytania. prof. dr hab. Zdeněk Mikoláš Praca udostępnia doświadczenia oraz wiedzę zgromadzoną przez autora, a także biorących udział w badaniu menedżerów kultury. Części teoretyczne zobrazowane wynikami badań pierwotnych ożywione zostały wieloma trafnie dobranymi przykładami, opracowanymi na podstawie działalności autentycznych podmiotów kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński. Książka skłania do myślenia, zachęca do formułowania własnych opinii na temat możliwości stosowania zaprezentowanych w pracy rozwiązań. Bogdan Kasperek Dyrektor Biura Stowarzyszenia Rozwoju i Współpracy Regionalnej „Olza" Sekretarz Euroregionu Śląsk Cieszyński

Rozwiń opis
Wyróżnione przez eksperta
  • Autor Łukasz Wróblewski
  • Dziedzina Marketing
  • Liczba stron 250
  • Oprawa Broszurowa
  • Rok wydania 2016
Produkt
Producent CeDeWu
Kod producenta 200438
EAN 9788375568455
Informacje podstawowe
Dziedzina Marketing
Oprawa Broszurowa
Liczba stron 250
Rok wydania 2016
Format [cm] 16.5x23.5
Autor Łukasz Wróblewski
Produkt nie ma jeszcze opinii.
Zastanawiasz się, czy produkt spełni Twoje oczekiwania?
Warunki gwarancji
Długość
24 miesiące
Typ gwarancji
Gwarancja wewnętrzna Morele.net
Opis produktu
Specyfikacja techniczna
Opinie
(0)
Pytania i odpowiedzi
(0)
Inspiracje
(0)
Outlet
(0)

Market

Morele MAX to gwarancja darmowej dostawy od  , możliwości zwrotu zakupów nawet do 30 dni oraz bezpłatnego zwrotu do Paczkomatów 24/7 i Punktów DPD Pickup.

Aktywuj pakiet już dzisiaj i zacznij oszczędzać!

Sprawdź, co zyskasz dla tego zakupu

Zwykły zakup
KOSZT DOSTAWY DLA KOSZYKA
OD   DO  
KOSZT DOSTAWY DLA KOSZYKA
OD  
CZAS NA ZWROT*
Morele
30 dni
14 dni
Inni Sprzedawcy
14 dni
14 dni
DARMOWY ZWROT
Dla produktów, które można nadać za pomocą Paczkomatu lub DPD pickup point
BRAK
Specjalista Morele | 12:14
Cześć!
Marketing strategiczny w sektorze kultury.. (200438) możemy dostarczyć do Ciebie już jutro! Jeśli chcesz poznać dokładny czas dostawy, wprowadź kod pocztowy lub nazwę miejscowości.
Kod pocztowy możesz zmienić klikając w ikonę lokalizacji
Poznaj czas dostawy

Jeśli chcesz poznać czasy dostawy dopasowane do Twojej lokalizacji, wprowadź kod pocztowy rozwijając menu “Więcej”.