Ekonomia i biznes
darmowa dostawa Darmowa dostawa od 100 zł lub od 39,99 zł z Morele MAX  
Darmowa dostawa od 100 zł
  • dla produktów sprzedawanych i wysyłanych bezpośrednio przez Morele
  • obejmuje Kurier - Poczta Polska, Odbiór w punkcie i Paczkomaty 24/7
lub
Darmowa dostawa z Morele MAX od 39,99 zł
  • dla produktów sprzedawanych i wysyłanych bezpośrednio przez Morele oraz innych wybranych sprzedawców
  • obejmuje Kurier - Poczta Polska, Odbiór w punkcie i Paczkomaty 24/7 oraz Kuriera 24h

Polski e-konsument - typologia, zachowania (68214)

Magdalena Jaciow Robert Wolny
ID produktu: 1416485
Zobacz produkty podobne
Zapytaj społeczności 0 pytań
  • Autor: Robert Wolny, Magdalena Jaciow
  • Liczba stron: 192
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2011
Opis
Specyfikacja
Opinie
Pytania i odpowiedzi
Gwarancje
Leasing

Opis produktu

E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.

Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta.

Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów — ich cech i zachowań — ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek.

 

W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania:

  • 1. KIM JEST e-konsument? Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci.
  • 2. CO KUPUJE e-konsument? Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów.
  • 3. DLACZEGO KUPUJE w internecie? Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci.
  • 4. JAK KUPUJE? Dowiesz się, w jaki sposób i z jakich źródeł e-konsumenci gromadzą informacje o ofercie, co determinuje wybór produktu bądź usługi, jak płacą za produkt, jak zamawiają i odbierają kupiony produkt.
  • 5. GDZIE KUPUJE? W sklepie internetowym czy na aukcji? Czym kieruje się, wybierając miejsce zakupu?

Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyć "fotografię" e-konsumenta oraz jego "koszyka zakupów".

Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy informacji, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem.

Rozwiń opis

Specyfikacja techniczna

Produkt
Producent
Kod producenta
68214
EAN
9788324634026
Informacje podstawowe
Oprawa
Miękka
Liczba stron
192
Rok wydania
2011
Wysokość [cm]
23.5
Szerokość [cm]
18
Autor
Magdalena Jaciow
Robert Wolny

Opinie

(0)
Produkt nie ma jeszcze opinii.

Pytania i odpowiedzi

(0)
Zastanawiasz się, czy produkt spełni Twoje oczekiwania?

Gwarancje

Warunki gwarancji
Długość
24 miesiące
Typ gwarancji
Gwarancja wewnętrzna Morele.net
Opis produktu
Specyfikacja techniczna
Opinie
(0)
Pytania i odpowiedzi
(0)
Inspiracje
(0)
Outlet
(0)

Market

Zwykły zakup
Od 39,99 zł do 100 zł
Kurier
0 zł
od 19,99 zł
Kurier - Poczta Polska
0 zł
od 15,99 zł
Paczkomaty 24/7
0 zł
od 9,99 zł
Odbiór w punkcie
0 zł
od 9,99 zł
od 100 zł
Kurier
0 zł
od 19,99 zł
Kurier - Poczta Polska
0 zł
0 zł
Paczkomaty 24/7
0 zł
0 zł
Odbiór w punkcie
0 zł
0 zł
CZAS NA ZWROT PRODUKTU*
Morele
30 dni
14 dni
Inni Sprzedawcy
14 dni
14 dni