Twitter. Sukces komunikacji w 140 znakach

Eryk Mistewicz
ID produktu: 1458459
Zobacz produkty podobne
Zapytaj społeczności 0 pytań
  • Autor: Eryk Mistewicz
  • Liczba stron: 200
  • Oprawa: Broszurowa
  • Rok wydania: 2014
Opis
Specyfikacja
Opinie
Pytania i odpowiedzi
Gwarancje

Ta książka to efekt niesamowitego doświadczenia autora, obejmującego wylansowanie nowego produktu w trudnych polskich realiach, przygotowanie strategii pozycjonującej, przekonanie grupy liderów opinii, którzy uznali, że produkt ten najlepiej odpowiada ich potrzebom, wytworzenie śnieżnej kuli promocji, marketingu i PR wokół jak wciąż przekonuje Eryk Mistewicz produktu ze świata nowych mediów.
Gdy zaczynałem mówić o Twitterze, budziło to często pełen politowania uśmiech 140 znaków I cała litania, dlaczego ten produkt nie ma najmniejszego sensu, dlaczego się nie przyjmie, dlaczego jest słaby, zły, niepotrzebny. Później zapadła cisza. A potem nagle okazało się, że Twitter stał się najważniejszym narzędziem szybkiej informacji, opinii, narzucania historii, generowania narracji. Bez Twittera nie potrafią już obejść się politycy, co wkurza dziennikarzy, którzy przestają być niezbędni jako pośrednicy. Ale oni sami nie potrafią się od niego odciąć. Twitter wszedł do firm, komunikacji marketingowej, staje się jednym z głównych narzędzi w działach PR. Twitter zmienił sposób komunikacji, a strategie jego zastosowania, które rekomenduję, wskazują najlepiej kierunek rozwoju nowych mediów. I o tym jest ta książka.
Ta książka to jednak nie tylko opowieść o Twitterze, ale i o świecie nowych mediów tak jak definiuje ten świat jej autor.
Eryk Mistewicz buduje efektywne strategie marketingowe i komunikacyjne dla firm, instytucji i organizacji a także liderów opinii. Zdobywca Polskiego Pulitzera, najważniejszej nagrody świata dziennikarskiego (1995), w 2001 r. przeszedł do PR, budując strategie komunikacyjne dla wchodzącego do Polski biznesu francuskiego, brytyjskiego i włoskiego, a także dla firm polskich. Zajął się równiez marketingiem politycznym. Współtworzy marki firm, miast i ludzi. Poszukuje i propaguje najbardziej efektywne formy zarządzania w marketingu i PR. Jest szefem kwartalnika opinii Nowe Media, stale współpracuje też m.in. z polską edycją Forbesa i francuskim L'Atlantico. Jego analizy i opinie możemy znaleźć w Le Monde, "L''Opinion", Financial Times, Rzeczpospolitej. Wcześniej wydał w Helionie Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają. www.ErykMistewicz.pl


Strony: 200, Format: 14x20,8 cm
Rok wydania: 2014, oprawa: broszurowa

Rozwiń opis
Wyróżnione przez eksperta
  • Autor Eryk Mistewicz
  • Liczba stron 200
  • Oprawa Broszurowa
  • Rok wydania 2014
Produkt
Producent Helion
Kod producenta 145727
EAN 9788324678990
Informacje podstawowe
Oprawa Broszurowa
Liczba stron 200
Rok wydania 2014
Wysokość [cm] 20.8
Szerokość [cm] 14
Autor Eryk Mistewicz
Produkt nie ma jeszcze opinii.
Zastanawiasz się, czy produkt spełni Twoje oczekiwania?
Warunki gwarancji
Długość
24 miesiące
Typ gwarancji
Gwarancja wewnętrzna Morele.net
Opis produktu
Specyfikacja techniczna
Opinie
(0)
Pytania i odpowiedzi
(0)
Inspiracje
(0)
Outlet
(0)

Market

Morele MAX to gwarancja darmowej dostawy od  , możliwości zwrotu zakupów nawet do 30 dni oraz bezpłatnego zwrotu do Paczkomatów 24/7 i Punktów DPD Pickup.

Aktywuj pakiet już dzisiaj i zacznij oszczędzać!

Sprawdź, co zyskasz dla tego zakupu

Zwykły zakup
KOSZT DOSTAWY DLA KOSZYKA
OD   DO  
KOSZT DOSTAWY DLA KOSZYKA
OD  
CZAS NA ZWROT*
Morele
30 dni
14 dni
Inni Sprzedawcy
14 dni
14 dni
DARMOWY ZWROT
Dla produktów, które można nadać za pomocą Paczkomatu lub DPD pickup point
BRAK
Specjalista Morele | 07:29
Cześć!
Twitter. Sukces komunikacji w 140 znakach możemy dostarczyć do Ciebie już jutro! Jeśli chcesz poznać dokładny czas dostawy, wprowadź kod pocztowy lub nazwę miejscowości.
Kod pocztowy możesz zmienić klikając w ikonę lokalizacji
Poznaj czas dostawy

Jeśli chcesz poznać czasy dostawy dopasowane do Twojej lokalizacji, wprowadź kod pocztowy rozwijając menu “Więcej”.