Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej
- Autor: Andrzej Kłosowski
- Dziedzina: Zarządzanie
- Liczba stron: 364
- Oprawa: Broszurowa
- Rok wydania: 2017
- Zobacz pełną specyfikację
W publikacji zostały omówione podstawowe pojęcia marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki usług prawniczych. Autor systematyzuje wiedzę marketingową niezbędną do zrozumienia całości procesów rynkowych, w obliczu których stoi firma prawnicza, a dzięki połączeniu zainteresowań naukowych z praktyką umiejętnie wiąże wiedzę teoretyczną ze specyfiką działań biznesowych. Analizuje między innymi:
na czym polega specyfika usług prawniczych,
co składa się na otoczenie rynkowe kancelarii prawniczej,
zachowania klientów w kontekście marketingu strategicznego i operacyjnego.
Zagadnienia marketingu zostały przedstawione w przystępnej dla prawników formie, a ich zrozumienie ułatwiają ilustracje, wykresy i tabele.
Strony: 364, Format: 17x24x1,8 cm
Rok wydania: 2017, oprawa: broszurowa
- Autor Andrzej Kłosowski
- Dziedzina Zarządzanie
- Liczba stron 364
- Oprawa Broszurowa
- Rok wydania 2017
Market
Morele MAX to gwarancja darmowej dostawy od , możliwości zwrotu zakupów nawet do 30 dni oraz bezpłatnego zwrotu do Paczkomatów 24/7 i Punktów DPD Pickup.
Aktywuj pakiet już dzisiaj i zacznij oszczędzać!
Sprawdź, co zyskasz dla tego zakupu