Drogi kliencie!
Jesteś dla nas najważniejszy. Określ czego będzie dotyczył kontakt, abyśmy mogli szybciej i sprawniej Ci pomóc.
Najczęściej zadawane pytania:
Jesteśmy sklepem internetowym, co oznacza, że przyjmujemy zamówienia poprzez stronę internetową i wysyłamy zamówione produkty we wskazane przez klienta miejsce.
Nie oznacza to, że jesteśmy sklepem wirtualnym – nasz magazyn w Sosnowcu mieści w sobie kilka tysięcy produktów, a w centrali w Krakowie pracuje ponad 150 osób.
Netpunkty to miejsca, do których dostawę możesz zamówić poprzez stronę internetową. Są to po prostu sklepy, gdzie towar nie leży na półkach – dopiero zamówiony przez internet przyjeżdża tam i tam można go odebrać, zapłacić gotówką, obejrzeć, złożyć reklamację. Łączymy w ten sposób zalety sklepu stacjonarnego z zaletami sklepu internetowego – dla Twojej wygody.
Na rynku jako sklep internetowy istniejemy i wciąż rozwijamy się od 12 lat. Zdobyliśmy szereg nagród. Zawsze staramy się, żeby nasz klient był zadowolony z naszych usług, oferując wysoką jakość obsługi klienta oraz najniższe możliwe ceny. Firma to polski kapitał i polscy właściciele, trzydziestokilkuletni przedsiębiorcy z apetytem na stworzenie przedsiębiorstwa mogącego konkurować nie tylko w Polsce ale także w Europie.
Tak, zakupy w Digitalo.pl są bezpieczne.
Preferujemy formularze zapytań dostępne między innymi w zakładkach powyżej. Pozwala nam to najszybciej rozwiązywać problemy, układać ofertę, sprawdzać niejasności techniczne.